Life update



Valmistun 1.6.2019 ja olen nyt alkanut askartelemaan kutsukortteja lakkiaisiini. Ostin Prismasta korttipohjat, joihin kuului myös kirjekuoret. Täytyisi vielä ostaa postimerkit. Askartelin jokaiseen kutsuun lakin ja liimasin niihin koristekukan. Tarvitsisi vielä tietää, mitä niihin kirjoitetaan :D

Koska perheeni tekee kaiken niin todella ajoissa, isäni on nyt vasta kyselemässä, olisiko jokin paikka vapaana, jossa voisin pitää lakkiaiset. Harmittaa hieman kun en itse kerkeä koristelemaan paikkaa tai leipomaan tarjottavia, sillä olen töissä koko viikon ennen lakkiaisia.

En siis tiedä vielä missä lakkiaiset pidetään, joten en voi kirjoittaa kortteja sen takia. Ja jos totta puhutaan niin en edes tarkasti tiedä ketä olen sinne kutsumassa. Tiedän, että kutsun tietty kaikki läheisimmät sukulaiset (ukit, mummot ja kummini sekä heidän lapset), mutta olen myös kutsumassa poikaystäväni vanhemmat ja veljen, enkä tiedä täytyykö minun kutsua myös hänen isovanhempansa :D
Minulla on aika pieni suku muutoin. Läheisimpien sukulaisten lisäksi olen kutsumassa vain kaksi eri sukulaista (ja ehkä heidän perheensä). Yhteensä kutsuja olisi lähdössä seitsemän kappaletta, kun taas moni tuttuni on kutsumassa n. 20 eri PERHETTÄ. Minulla on serkkujakin vain kolme ja he ovat kaikki alle 12-vuotiaita.

Asiasta toiseen. Minulta varastettiin pyörä lauantaina yön aikana. Olin tulossa takaisin kaverini tupareista yhden aikaan yöllä ja huomasin pyörän olevan kadonnut. Katson aina pyörääni kun tulen kotiin, ei se siis ole mikään hieno pyörä, vaan tarkistan vain että onhan se paikoillaan ja tällä kertaa se ei ollut ja järkytyin. Aloin miettimään, että olinko vain niin väsynyt, että olin vienyt sen aikaisemmin pyörävarastoon, mutta en vain muistanut sitä enää. Menimme sitten katsomaan poikaystäväni kanssa varastosta, eikä se ollut sielläkään. Ajattelin siinä vaiheessa, että on ehkä parasta mennä nukkumaan ja tehdä rikosilmoitus aamulla.

Tein aamulla rikosilmoituksen ja ilmoitin myös vakuutusyhtiölle varastetusta pyörästä. Myöhemmin samana päivänä äitini laittoi viestiä, että on löytänyt pyöräni Citymarketin pihasta ja hän oli myös nähnyt henkilön joka varasti pyöräni. Äiti soitti poliisille ja sieltä kerrottiin, että varas oli poliisin vanha tuttu. Tiedän nyt hänen nimensäkin, mutta en aio kertoa sitä. Hän oli irrottanut pyörästäni tarakan sekä kummatkin lokasuojat... Sain vakuutuksesta korvauksia ja poliisi tutkii asiaa yhä, joten tekijä jää varmasti kiinni.

- E

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Maaliskuun suosikit

Ruokavaliosta

Esitysmeikki