Meikkiä salilla?

Emilia tässä, aloitteleva bloggaaja, pitkäaikainen urheilun ja meikin harrastaja. Olen harrastanut useita eri urheilulajeja neljävuotiaasta alkaen. Ensimmäinen harrastukseni oli judo ja harrastin sitä kymmenen vuotta. Oli minulla yksi Suomenmestaruuskin, mutta sitten kuitenkin 14-vuotiaana siihen kyllästyin. Olihan se hauskaa niin kauan kuin sitä kesti. Sittemmin olen kokeillut monenlaisia harrastuksia, tanssin aloitin ala-asteella ja olen sitä nyt kohta kymmenen vuotta harrastanut. Kokeilin jalkapalloa, salibandyä ja kerran myös pesistä. Joskus pienenä pelasin jääkiekkoakin, mutta en minä siitä mitään muista... En kuitenkaan koskaan löytänyt pitkäaikaista harrastusta judon tilalle, mikä sopisi myös muiden menojeni kanssa.

Yläasteella aloitin salilla käymisen. Huomasin, että se on mahtava keino harrastaa liikuntaa omilla ehdoilla. Menin silloin kuin vain pystyin ja menoiltani ehdin. Olen pitänyt salilla käymisestä aivan älyttömästi ja olen kehittynyt todella paljon vuosien aikana. Treenini koostuvat enimmäkseen voimaharjoittelusta, mutta teen kardioharjoitteluakin välillä.

Kunnon salitreeni käy terapiasta. Salilla voin unohtaa koko muun maailman ja keskittyä yhteen asiaan. Lukiolaisena minulla on aina paljon asioita mielenpäällä, joten on välillä mukavaa unohtaa stressi hetkeksi.
Pari viikkoa sitten otettu tuloskuva

Meikkaamisen aloitin yläasteella, mikä ei ollut kovin nättiä katseltavaa. Joskus ajattelin, että meikkini näytti hyvältä, kun laitoin pelkästään meikkivoidetta, KAIKKIALLE. Onneksi olemme kaikki olleet yläasteikäisiä joskus ja olemme tehneet samanlaisia virheitä. Niistä kuitenkin oppii, sillä nyt rakastan meikkaamista. Teen usein hyvinkin värikkäitä meikkejä kouluun ja innostun, jos johonkin bileisiin on tarkoitus pukeutua ja laittautua aivan kunnolla. Olen meikannut kavereitani useaan otteeseen lukiobileisiin. Ainoa mitä en ole vieläkään ymmärtänyt on eyeliner.... Se ei vain onnistu.

Halusin yhdistää meikkaamisen ja urheilun blogissani, sillä tiedän, että en ole ainoa ihminen joka tahtoo pitää meikkiä myös salilla. You do you boo. Ei saa antaa muiden lannistaa, jos haluaa käyttää meikkiä urheillessakin, ei kuitenkaan judossa sillä valkoiset puvut eivät oikein pidä siitä.


Menninkäismeikki tanssiesitykseen :D
Kerro kommenteissa oma mielipiteesi ja käytätkö itse meikkiä salilla tai muissa harrastuksissa?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Maaliskuun suosikit

Ruokavaliosta

HAASTE