Meikkitaustaa

Pidän kaikesta värikkäästä meikissäni ja vaatteissani, ei kuitenkaan yhtäaikaa. Olen seurannut Jeffree Staria ja muita beauty guruja YouTubessa jonkin aikaa. Silloin innostuin värikkäästä silmämeikistä ja kirkkaasta highlightista. Olen vuosien varrella löytänyt minulle sopivan meikkaustyylin.

Tanssiharrastukseni vuoksi minun on täytynyt harjoitella myös ns. lavameikin tekemistä eli vahvat varjostukset ja näkyvät silmämeikit sekä ripset. Vasta tänä vuonna olen innostunut enemmän liimailemaan ripsiä myös jokapäiväiseen meikkiini, sillä se tuo todella paljon lisää asennetta meikkiin.

Ensimmäiset meikkauskertani olivat oletetustikin huonoja ja hieman outoja. En oikein tiennyt miten meikkivoide toimii, sillä en edes tiennyt, että se täytyy kiinnittää puuterilla. Nykyään käytän pohjustusvoidetta, meikkivoidetta, peitevoidetta, puuteria sekä kiinnityssuihketta. Meikkipohjani alkaa näyttää luonnolliselta, vaikka käytössä onkin paljon erilaisia tuotteita.

Kerro kommenteissa omia ensimmäisiä meikkikokeilujasi!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Maaliskuun suosikit

Ruokavaliosta

HAASTE